zondag 17 maart 2013

Nog meer verzameld

Verzamelpost
  • Getwitterd: ze zeggen wel 's wat over #onderwijs maar twitteren... dat is pas echt zinloos...:-)
  • Niets aan toe te voegen! (commentaar op een weblog)
  • Het Droste-effect met ScreenLeap

  • Onderwijs is zo ingewikkeld dat je wel van zeer goede huize moet komen als je daar iets zinnigs over wil zeggen.
  • Tien redenen waarom blogs met lijstjes zo populair zijn
  • 'Kritisch zijn is ook onderdeel van je professionaliteit.'. Is dat zo? Ik wil hier toch graag enige kritische kantekeningen bij plaatsen...
  • Onderwijs moet gericht zijn op het 'wel', en niet op het 'niet'
  • "Zaterdag is altijd mijn vrije dag. Dan doe ik alleen maar dingen die leuk, nutteloos en overbodig zijn" - vul maar in:-)
  • Mensen die snel afgeleid zijn hebben te veel... hee een vlinder.
  • “Wees zelf je eigen regisseur voor je eigen ontwikkeling”
  • http://zelfverwijzing.blogspot.com/feeds/posts/default
  • Retweet deze tweet als je ook zo'n hekel hebt aan tweets die oproepen tot retweeten als je over iets dezelfde mening hebt.
  • Zijn er nog vragen?
  • Als we steeds maar weer terugvallen op achterhaalde ideeën van vroeger om de achterhaalde ideeën van nu te beslechten dan komen we er niet.
  • Dat is wel bijzonder... mijn hele TimeLine helemaal leeg... filter op #esf werkt goed... zelfs dit bericht zal ik niet zien...
  • LOL in een mail in een mailbox waar ik niet bij kon (ww vergeten) moeten lezen hoe ik aan ww kom... anders opgelost dus om die mail te lezen...
  • Twijfel is het begin van wijsheid
  • @MSloendregt: Ik ga vandaag niets schrijven over het weer.
  • @ernomijland (tussen haakjes)
  • ik vind mensen die overtuigd zijn van hun eigen gelijk angstwekkend, dus ik juich twijfel in iedere vorm toe...
  • Deze tweet bevat 3,7% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid nutteloze informatie.
  • Ik heb zojuist #vacature toegevoegd aan mijn tweetdeckfilter...
  • Ik wilde eigenlijk een weblogje schrijven over 'Ik ben uitgepraat...' maar ja... wat moet je dan nog zeggen? #uitgepraat
  • Dat driedeurenprobleem is ook wel een beetje een open deur...
  • ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.