zaterdag 16 maart 2013

Meer meer...

  • Ik hou niet van geintjes:-)
  • Be as you wish to seem - Socrates
  • Mijn motto is: "Je kunt iemand niet reduceren tot een motto." - Erno
  • Onderwijs heeft niet langer de monopolie op onderwijs.
  • Leerlingen maken veel spatie fouten in hun lees verslag.
  • Met de kennis van nu zou ik dit gisteren minder leuk hebben gevonden...
  • Jongens het spijt me zeer maar deze tweet had je dus eigenlijk achteraf gezien gewoon net zo goed niet kunnen lezen.
  • Zonde dat je hier nooit een reactie op hebt gekregen, want het is een prachtig verhaal.
  • Beter goed gepikt dan slecht gejat.
  • Zwembad dicht wegens wateroverlast
  • ahum... uuuh... lees vooral mijn laatste tweet niet... :-)
  • ....de grappen van #tienerhumor met 'dat is niet grappig' zijn erg grappig vind ik...:-)
  • Vroeger was ik echt slecht in meetkunde, maar dat is nu echt 360 graden gedraaid
  • Ik ga er niks over zeggen, ik ga zelfs niet zeggen dat ik er niks over ga zeggen... dat wilde ik maar even zeggen...:-)
  • http://www.ismycomputeron.com/
  • Mooie titel voor een nascholingsactiviteit "Hoe ga je om met je eigen domheid?" - maar weinig mensen schrijven zich in:-)
  • Pracht verzameling! RT @Wiswijzer2: gd/ISVWwx #zelfverwijzing
  • Mensen die zwijgen moeten gewoon hun mond houden, vind ik...:-)
  • Ik kan natuurlijk wéér een staatslot kopen en wéér niks winnen, maar als ik het niet doe zul je nét zien dat ik win. @ReinBijlsma
  • Leer eerst hoe te leren, dan wat te leren. #onderwijs
  • Ik wou nog iets zeggen over bier en geheugenverlies maar ik er even niet meer opkomen...:-)
  • Voor een dinsdag is het best raar om op donderdag het vrijdaggevoel te hebben! Toch?
    @gerardekdom
  • Een mooier voorbeel van #zelfverwijzing had ik niet kunnen bedenken... is.gd/SOEoOE allemaal gelogen:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.